Επειδή τα βλέπω καθημερινά στην εργασία μου και ειδικά σήμερα με αυτό που είδα είπα να γράψω αυτό το άρθρο για τον ιμάντα χρονισμού, πόσο σημαντικός είναι.
Το σύστημα διανομής καυσίμου είναι το σύστημα που διανέμει σε κάθε κύλινδρο ξεχωριστά το καύσιμο του οχήματος κατά την εισαγωγή και την έξοδο των καυσαερίων. Το σύστημα διανομής καυσίμου αποτελείτε από τις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής, τον εκκεντροφόρο και όλοι οι παρελκόμενοι μηχανισμοί για την σωστή λειτουργία τους.
Η σειρά των κινητήρων NZ έκαναν την εμφάνιση τους στην αγορά το 1997.Ο κινητήρας 1NZ χρησιμοποιήθηκε σε μεγάλη ποικιλία αυτοκινήτων της TOYOTA sedan και hatchbacks όπως YARIS,AURIS,PROBOX και άλλα τα οποία έκαναν την εμφάνιση τους στην Ιαπωνική και την Ασιατική αγορά.
Αυτόν τον κινητήρα μπορούμε να τον δούμε σε yaris και corolla. Είναι ένας τετρακύλινδρος κινητήρας σε σειρά και ο μικρότερος της σειράς NZ και το βλέπουμε στα αυτοκίνητα TOYOTA από το 1999.
Θα έχουμε ακούσει πολλές φορές τον αισθητήρα λ ξέρουμε τι είναι αυτός????? Πάμε να δούμε τελικά τι είναι αυτός ο αισθητήρας και που βρίσκεται όσο πιο αναλυτικά γίνετε για να το καταλάβουμε όλοι.
Η τεχνολογία προχωράει με πολύ γοργούς ρυθμούς και μαζί με την επιστήμη κάτω από το καπό του RS κρύβεται ένας ισχυρός κινητήρας των 2.3 κυβικών, και είναι ο πιο ισχυρός της οικογένειας ecoboost.
Ο M13A της Suzuki είναι ένας τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας DOHC με βενζίνη, ο μικρότερος της σειράς M 1.300 κυβικών. Η παραγωγή του ξεκίνησε το 2000 και σταμάτησε το 2018.
Τα άρθρα που δημοσιεύονται είναι προσωπική εργασία και εμπειρία πάνω στην Τεχνολογία Οχημάτων.
Απαγορεύεται ρητά η αντιγραφή, πώληση, αναμετάδοση και γενικά οποιαδήποτε χρήση χωρίς την άδεια μας. Σε περίπτωση αντιγραφής θα πρέπει να μπαίνει και η πηγή της δημοσίευσης με link.
https://www.technically.gr