Auto news

9/5/21

TOYOTA 2NZ-FE 1.3L

 TOYOTA  2NZ-FE

Αυτόν τον κινητήρα  μπορούμε να τον δούμε  σε yaris και corolla. Είναι ένας  τετρακύλινδρος κινητήρας σε σειρά και ο μικρότερος  της σειράς NZ και το βλέπουμε  στα αυτοκίνητα TOYOTA από  το 1999.
Είναι παρόμοιος σαν τον κινητήρα της σειράς 1NZ-FE

Το 2000 ο κινητήρας  2NZ-FE πήρε το βραβείο International Engine of the year στην κατηγορία των 1.0-1.4 κυβικών.
Όπως και ο κινητήρας 1NZ   το μπλόκ των κυλίνδρων  είναι  από αλουμίνιο με λεπτές στρώσεις από χυτοσίδηρο και έχει έναν  νέο σφυρήλατο  στροφαλοφόρο άξονα με διαδρομή 73,5 mm, έχουμε μετατόπιση 12 mm με σφυρήλατες χαλύβδινες ράβδους σύνδεσης και έμβολα χαμηλής τριβής.


TOYOTA ENGINES
Πηγή φωτογραφίας : pakwheels.com


Η  κυλιδροκεφαλή  είναι από  αλουμίνιο  με 16 βαλβίδες, 4 σε κάθε κύλινδρο 2 εξαγωγής και 2 εισαγωγής με 2 εκκεντροφόρους και το σύστημα της TOYOTA  μεταβλητού χρονισμού  VVT-I . Οι διάμετρος των βαλβίδων εισαγωγής  είναι 30,5 mm  της εξαγωγής 25,5 mm. Και η διάμετρο  από το στέλεχος της βαλβίδας είναι 5mm.Δεν έχει ιμάντα χρονισμού και η κίνηση γίνετε με καδένα.
Έχει σύστημα  άμεσης ανάφλεξης  χωρίς διανομέα  σε κάθε κύλινδρο ξεχωριστά με πολλαπλασιαστές και με  πιο μακριά μπουζί από ότι τα κανονικά.
Είναι πολλαπλού ψεκασμού  και  μπέκ  με  12 τρύπες. Η εισαγωγή είναι κατασκευασμένο από συνθετικό υλικό και η εξαγωγή από ανοξείδωτο ατσάλι  για να είναι πιο ελαφρύ.
Το 2003 κάνανε αναβάθμιση στον κινητήρα για να πληροί τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης
στην εκπομπή καυσαερίων. Η  αλλαγές για την νέα έκδοση  που κάνανε είναι  νέα έμβολα καινούργια πολλαπλή εισαγωγής  ένα επιπλέον τριοδικό καταλύτη, καινούργιο εγκέφαλο 32bit και μετατρέψανε το  απλό γκάζι με σύρμα  σε ηλεκτρονικό .
Ο κινητήρας  αποδίδει 84 ίππους και το λάδι που ορίζει ο κατασκευαστής είναι  SAE 5w-30  και η αλλαγή να γίνετε κάθε 15.000 χιλιόμετρα ή ένα χρόνο.
                                    


Τα προβλήματα που παρουσιάζουν οι κινητήρες αυτοί είναι σχεδόν ίδια με τους κινητήρες 1 NZ μετά από 150.000 χιλιόμετρα αρχίζουν να έχουν διαρροές και κατανάλωση (κάψιμο) λαδιού. Η καδένα δέν είναι και τόσο αξιόπιστη  και το ρελαντί του είναι ασταθές.





FOLLOW US AND SHARE