ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΛΑΜΔΑ

ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΛΑΜΔΑ

Θα έχουμε ακούσει πολλές φορές τον αισθητήρα λ  ξέρουμε τι είναι αυτός????? Πάμε να δούμε  τελικά τι είναι αυτός ο αισθητήρας και που βρίσκεται όσο πιο αναλυτικά γίνετε για να το καταλάβουμε όλοι.
Ο αισθητήρας λάμδα βρίσκετε  στην εξάτμιση, στις προηγούμενες τεχνολογίες ένα αυτοκίνητο είχε έναν λάμδα ενώ τώρα   με την νέα τεχνολογία  για την σωστότερη  καύση και μείωση καυσαερίων στα επιτρεπτά όρια  έχουν τοποθετηθεί  2 αισθητήρες λ  τον πρώτο τον βλέπουμε  συνήθως πάνω στην πολλαπλή εξαγωγής ή στην σωλήνα εξάτμισης  αμέσως μετά την πολλαπλή  όσο πιο κοντά γίνετε στην έξοδο των καυσαερίων
ΑΥΤΟ ΕΞΑΡΤΑΤΕ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
πριν τον καταλύτη και έναν αισθητήρα λάμδα   μετά τον καταλύτη . 
Ανάλογα τα καυσαέρια  ο αισθητήρας  λάμδα  στέλνει σήμα στον εγκέφαλο  του αυτοκινήτου και αυτός στο σύστημα  ψεκασμού ώστε να ελέγξει και να ρυθμίσει ανάλογα το μίγμα βενζίνης και αέρα να είναι λ=1.
Το σήμα  τάσης που στέλνει ο αισθητήρας  λ στον εγκέφαλο εξαρτάτε από το υπόλοιπο του οξυγόνου που βρίσκετε  στα καυσαέρια.
ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ



Ένας αισθητήρας  για να αρχίζει να δουλεύει  πρέπει η θερμοκρασία  να φτάσει στους 300 βαθμούς κελσίου. Για να φτάσει εκεί πιο γρήγορα  έχει ένα θερμαντικό  το οποίο  θερμαίνει τον αισθητήρα σε 30-40 δευτερόλεπτα κατά την εκκίνηση  του κινητήρα.
Για την καλύτερη  λειτουργία  του αισθητήρα   η θερμοκρασία  πρέπει να είναι περίπου στους 600 βαθμούς κελσίου. Έτσι ο  αισθητήρας λάμδα αντιδρά πιο γρήγορα και δεν θα  πρέπει να ξεπερνά  τους 800 με 900 βαθμούς γιατί  θα καταστραφεί.
Επειδή  ο λάμδα βρίσκετε στην εξάτμιση  έχει πολλές καταπονήσεις  από θερμοκρασίες , χημικές ενώσεις, καιρικές συνθήκες οπότε  πρέπει να τον ελέγχουμε   για την σωστή λειτουργία του.



FOLLOW US AND SHAREAν σου αρέσουν τα άρθρα μας και θές να ενημερώνεσε δώσε 5" και κάνε εγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια: