VW 1.4 TSI EA211

 1.4 TSI

Μετά την νέα πλατφόρμα της VW την MQB για την κατασκευή των αυτοκινήτων της κατασκεύασε  έναν κινητήρα 1.4 κυβικά  TSI της σειράς EA211.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
                                                                      ΠΗΓΗ ΕΙΚΟΝΑΣ:WIKIPEDIA

Είναι ένας κινητήρας 1.4  κυβικών τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας υπερτροφοδοτούμενος με στροβιλοσυμπιεστή. Θα λέγαμε είναι το αδελφάκι του 1.4 TSI της σειράς ΕΑ111 με μια πρώτη ματιά, με τα ίδια κυβικά παρόμοια ισχύ αλλά είναι είναι ένας καινούργιος κινητήρας  που κατασκευάστηκε  με την πείρα  των προηγούμενων κατασκευών μηχανών.
Το 1.4άρι αυτό  έχει έναν κινητήρα πιο ελαφρύ με σχέση με το άλλο 1.4άρι της άλλης σειράς, το μπλόκ των κυλίνδρων είναι από αλουμίνιο με επένδυση από χυτοσίδηρο.
Ο στρόφαλος έγινε χαλύβδινος και η διαδρομή  των εμβόλων έγινε 80mm και η οπή των κυλίνδρων μειώθηκε 2mm  δηλαδή έγινε 74,5mm.
Το βάρος του μειώθηκε κατά 24,5 κιλά λιγότερο με σχέση  με τον προηγούμενο κινητήρα έχει κλίση 12 μοίρες προς τα πίσω και η εισαγωγή βρίσκεται πλέον μόνιμα στο πίσω μέρος κοντά στην καμπίνα των επιβατών. Προστέθηκαν καινούργιοι μηχανισμοί αλλά αυτοί δεν επηρέασαν το βάρος του μοτέρ. Η κυλιδροκεφαλή   DOHC αποτελείτε από 16 βαλβίδες από κράματα αλουμίνιου με πολλαπλή ενσωματωμένης ψύξης για καλύτερη απόδοση.
Στον κινητήρα αυτόν  η κίνηση του στροφάλου με τους εκκεντροφόρους  γίνετε με ιμάντα και όχι με καδένα (αλυσίδα) και το  κόστος αντικατάστασης είναι μικρότερο με σχέση αν είχε καδένα και λιγότερο θορυβώδη.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ

Ο κινητήρας αυτός διαθέτη  νέα τεχνολογία με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων για μεγαλύτερη οικονομία. Αυτό δεν γίνετε αντιληπτό από τους επιβάτες ,ενώ ο οδηγός μπορεί και το βλέπει από την οθόνη πολλαπλής χρήσης που βρίσκεται στο ταμπλό. 
Αυτό ενεργοποιείται και απενεργοποιείτε  με τους κυλίνδρους 2 και 3  αυτόματα  ανάλογα την οδική συμπεριφορά χωρίς να γίνετε αντιληπτό. 
Ακόμα διαθέτη  αντλία υψηλής πίεσης  που φτάνει τα 200 bar έχει ψεκασμό κατευθείαν στους κυλίνδρους και 4 μπέκ με 5 οπές(τρύπες) για καλύτερη απόδοση.

Ο κινητήρας έχει  στροβιλοσυμπιεστή με υδρόψυκτο ιντερκούλερ που συνδέετε με την πολλαπλή εισαγωγής για καλύτερη και γρηγορότερη ψύξη και σύστημα  στην εξαγωγή καυσαερίων  να φτάνει πιο γρήγορα στην επιθυμητή  θερμοκρασία κατά την εκκίνηση του οχήματος και την ψύξη σε πλήρη ισχύ.


FOLLOW US AND SHAREAν σου αρέσουν τα άρθρα μας και θές να ενημερώνεσε δώσε 5" και κάνε εγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια: