MERCEDES M271 1.8L
Ο κινητήρας Μ271 πρωτοεμφανίστηκε στην αγορά το 2002 σε πολλά μοντέλα αυτοκινήτων μερικά από αυτά είναι:
- C180 KOMPRESSOR - W203
- C180 KOMPRESSOR - W204
- C200 KOMPRESSOR - W203
- C200 KOMPRESSOR - W204
- C230 KOMPRESSOR - W203
- CLK 200 KOMPRESSOR - C209
- SLK 200 KOMPRESSOR - R171
- E200 KOMPRESSOR - W211
- CLC 200 KOMPRESSOR - CL203
- SPRINTER W906
- SLK 250 R172
- E200 COUPE C207
- C250 W204
Είναι τετρακύλινδρο σε σειρά DOHC βενζίνη injection.
Το λάδι του κινητήρα που μπορούμε να βάλουμε είναι:
- 0W-30, 5W-30, 0W-40 , 5W-40
Η ιπποδύναμη που βγάζει είναι από 122 μέχρι 192 άλογα.
Ο Μ271 βγαίνει με δύο τύπους κυλιδροκεφαλής ο ένας τύπος είναι με σύστημα έμμεσου ψεκασμού και σύστημα καυσίμου άμεσης έγχυσης.
Επίσης τα έμβολα είναι διαφορετικά και οι βαλβίδες εισαγωγής είναι 30,5mm διάμετρο και οι βαλβίδες εξαγωγής 27mm.
Δεν έχει ιμάντα χρονισμού η κίνηση γίνετε με καδένα και έχει ένα μικρό κομπρέσορα
( EATON M65).
Αργότερα με την εξέλιξη της τεχνολογίας το 2009 ο κομπρέσορας και ο εγκέφαλος εξελίχθηκε και αναβαθμίστηκε στην σειρά των κινητήρων αυτών.
Το 2011 έγινε η αντικατάσταση των κινητήρων της σειράς Μ271 και αντικαταστiθηκε από την νέα σειρά των τετρακύλινδρων μηχανών της σειράς M274.
Δύο βασικά μειονεκτήματα που παρουσιάζουν οι κινητήρες αυτοί είναι ο θόρυβος στον κινητήρα κατά την εκκίνηση της μηχανής λόγο καδένας και απώλεια ισχύος λόγο από την αιθάλη στα στελέχη της βαλβίδας.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου