ΜΠΑΤΑΡΙΑ

 ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

Κάθε όχημα έχει την δικιά του μπαταρία και αυτή μπορεί να διαφέρει σε μέγεθος  να έχει διαφορά ύψους  μήκους και πλάτος , ψιλούς χοντρούς πόλους, δεξία ή αριστερά ο θετικός πόλος, αμπερόρια, αμπέρ εκκίνησης κ.τ.λ. .
Ο κάθε κατασκευαστής  έχει καθορίσει  το κάθε όχημα  να έχει την δικιά του  μπαταρία σε αμπερόρια και την δικιά του μπαταρία σε μέγεθος γιατί ο χώρος στα περισσότερα οχήματα είναι συγκεκριμένος.
Οι μπαταρίες γενικά όπως και τα περισσότερα ανταλακτικά δεν είναι εφόρου ζωής δεν διαρκούν για πάντα, κάποια στιγμή  πρέπει να γίνει η αντικατάσταση τους.
Μία μπαταρία  μπορεί να έχει διάρκεια ζωής 2-3... 5-6-7 χρόνια, αυτό δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε. Παίζουν πολλά ρόλο για την σωστή λειτουργία  και την υγεία  κατά την λειτουργία  της μπαταρίας π.χ. αν δεν κάνει μεγάλες  διαδρομές  τα φώτα είναι συνέχεια αναμένα στο όχημα  το ράδιο αναμένο κ.τ.λ. δεν θα γίνετε σωστή φόρτιση της μπαταρίας.
Μια μπαταρία μπορεί να κρατήσει και λιγότερο  από χρόνο, ελέγχουμε για τυχόν πρόβλημα στο όχημα και αν δεν υπάρχει πρόβλημα τότε λέμε αστοχία υλικού και η μπαταρία περνάει στην εγγύηση. 
 ΠΡΟΣΟΧΗ !!!  Δεν μπορούμε  να βάλουμε πολυ μεγαλύτερη μπαταρία  στο όχημα μας γιατι  ο δυναμός δεν θα μπορεί να φορτίσει  σωστά την μπαταρία. Θα πρέπει να γίνουν κάποιες μετατροπές αλλά το κόστος θα είναι αρκετά μεγαλύτερο από  το κόστος  της αλλαγής  μόνο της μπαταρίας  που πιστεύω χωρίς λόγο  είναι ανούσιο.



Η εργασία  αντικατάστασης της μπαταρίας στα περισσότερα οχήματα δεν είναι δύσκολη υπόθεση αλλά  υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να προσέξουμε γιατί με ένα λάθος  μπορεί να μην μας βγεί σε καλό....( να ακουμπήσουν οι πόλοι ανάποδα) μπορεί να κάψει μέχρι και  κάποιον εγκέφαλο....😣😣 

Η αντικατάσταση της μπαταρίας πρέπει να γίνετε  από  ειδικευμένο προσωπικό.

Στα οχήματα  νέας τεχνολογίας πριν αφαιρεθούν οι πόλοι της μπαταρίας θα πρέπει  να υπάρχει μια εφεδρική τροφοδοσία  12  volt . Και θα πρέπει να συνδεθεί  απευθείας τα καλώδια του θετικού και του αρνητικού πόλου (προσοχή μην τοποθετηθούν ανάποδα) θετικός + με θετικό+ και αρνητικό - με αρνητικό - .
Αν δεν τοποθετηθεί η εφεδρική  τροφοδοσία  θα διαγράψει τις ρυθμίσεις  ραδιοφώνου, ρολογιού και ίσως κάποιες άλλες ρυθμίσεις  ρελαντί κ.τ.λ.
Άμα γίνει διαγραφή στις ρυθμίσεις του ραδιοφώνου  ίσως χρειαστεί και κωδικό ξεκλειδώματος που έρχεται μαζί με τον κατασκευαστή . Και θα πρέπει να γίνουν αυτές οι ενέργειες  χειροκίνητα.
Ενώ οι ρυθμίσεις του ρελαντί θα χρειαστεί κάποιος χρόνος να επανέλθουν αυτόματα  στις κανονικές ρυθμίσεις  του αυτοκινήτου.

Στην επιλογή της νέας  μπαταρίας πρέπει   να προσέξουμε  τα αμπέρ ψυχρής εκκίνησης  να μην είναι λιγότερα  πρέπει να είναι ίδια ή και περισσότερα  αν στην περιοχή που μένουμε το κλίμα είναι πιο ψυχρό.
Κοιτάμε  η μπαταρία που θα επιλέξουμε να έχει τις ίδιες διαστάσεις  με την παλιά για να χωράει  στον χώρο  που έχει ορίσει ο κατασκευαστής.
Βάζοντας τους πόλους της μπαταρίας  να βρίσκονται μπροστά  στην κοιλιά μας  κοιτάμε που βρίσκεται ο θετικός πόλος και που ο αρνητικός. Σε μια μπαταρία με ανάποδους πόλους τα καλώδια δεν θα φτάνουν να μπούν σωστά.
 ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΤΙΚΟΣ ΠΟΛΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΗΜΑ +ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΙΟ ΧΟΝΤΡΟΣ ΑΠΟ ΟΤΙ Ο ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ
Το αυτοκίνητο που έχει start-stop  AGM  θα πρέπει να μπαίνει  να μπαίνει ίδια μπαταρία ίδιου τύπου  και όχι μπαταρία  συμβατικού οχήματος χωρίς start-stop.


    

FOLLOW US AND SHARE

Δεν υπάρχουν σχόλια: