NISSAN GTR

 NISSAN GTR VR38DETT

Πάμε να δούμε  τώρα έναν κινητήρα  που  όσα χρόνια  ασχολούμε  με τα αυτοκίνητα  είναι  ένας  από τους αγαπημένους μου.
Ο κινητήρας   VR38DETT  σχεδιάστηκε  ειδικά για το Nissan  GTR, είναι ένας κινητήρας   εξακύλινδρος  σε σχήμα V  όπου  ξαναγεννήθηκε το 2007, ο κατασκευαστής   με τους μηχανικούς  και με βάση τον πιο παλιό εξακύλινδρο κινητήρα VQ37VHR  είπαν να χτίσουν   πάνω σε αυτόν.
NISSAN ENGINES

NISSAN ENGINES

Το μπλόκ των κυλίνδρων είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο  σε σχήμα
v 60 μοιρών. Στα τοιχώματα των κυλίνδρων υπάρχει στρώμα από χάλυβα  στα 0,15 mm. Τοποθετήθηκε  νέος στρόφαλος  με μεγαλύτερη διαδρομή. Το ύψος  των κυλίνδρων  είναι 24,4 cm .Το  μήκος  της ράβδου  σύνδεσης  είναι 165 mm.
Ακόμα έχει  σφυρήλατα  έμβολα και το ύψος συμπίεσης είναι  34,3 mm.
Το μοτεράκι αυτό διαθέτει  δύο κυλιδροκεφαλές  που είναι φτιαγμένες και αυτές από αλουμίνιο  με δύο εκκεντροφόρους  σε κάθε κυλιδροκεφαλή και τέσσερις βαλβίδες  σε κάθε κύλινδρο. Οι εκκεντροφόροι  εισαγωγής και οι εκκεντροφόροι εξαγωγής  είναι εξοπλισμένοι με το σύστημα ελέγχου χρονισμού συνεχούς μεταβλητής (CVTCS).
Η διάμετρος της βαλβίδας  εισαγωγής είναι 37 mm  και εξαγωγής 32,2 mm η διάρκεια  των εκκεντροφόρων είναι 238-248.
Ξέρετε τι σημαίνουν  τα γράμματα TT   στο τέλος του αριθμού του κινητήρα?? Ότι ο κινητήρας αυτός διαθέτει  2 υπερσυμπιεστές.

Αν θες να διαβάσεις για τους υπερσυμπιεστές μπορείς να πατήσεις ΕΔΩ

Έχει 2 υπερσυμπιεστές IHIRHF55 ο οποίος έδινε  πίεση  0,75 bar ο καθένας  εώς το μοντέλο του 2010.

Η κίνηση  του στρόφαλου  με τους εκκεντροφόρους εισαγωγής γίνετε με καδένα και όχι με ιμάντα χρονισμού, υπάρχουν και μικρές καδένες που δίνουν κίνηση  στους εκκεντροφόρους εξαγωγής από τους εκκεντροφόρους εισαγωγής.  Η οποίες σε αυτόν το κινητήρα είναι πολύ αξιόπιστες. χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.
Η ιπποδύναμη που μπορεί να βγάλει 565 hp  στις 6,800 στο μοντέλο του 2016.Το λάδι που προτείνει ο κατασκευαστής είναι 0W-40 και  10W-40 και στα μοντέλα από 2007-2011  η χωρητικότητα του είναι στα 5,5 λίτρα και από το 2011 και μετά είναι 5 λίτρα.
Το 2010 έγιναν αναβαθμίσεις και η πίεση ανέβηκε στα 0,9 bar μπήκαν καινούργιες πολλαπλές εισαγωγής και εξαγωγής αυτές οι αλλαγές οδήγησαν  τον κινητήρα στα 530 άλογα  στις 6,400.Το 2011  έγιναν και άλλες αλλαγές με άλλα μπέκ καυσίμου  και καινούργια χαρτογράφηση  του εγκεφάλου και η ιπποδύναμη αυξήθηκε στα 545 άλογα. Ενώ το 2016 έγιναν και άλλες αναβαθμίσεις και ο κινητήρας έφτασε στα 565 άλογα πιο καινούργια τεχνολογία άλλα συστήματα ανάφλεξης άλλες εξατμίσεις  άλλες αναβαθμίσεις στον εγκέφαλο και μεγαλύτερες πιέσεις στις τουρμπίνες.....
Ο κινητήρας είναι αξιόπιστος και ανθεκτικός και σε ανταλλακτικά  αλλά παίζει μεγάλο ρόλο  ο τρόπος οδήγησης σπόρ ή κανονική.

 


FOLLOW US AND SHAREAν σου αρέσουν τα άρθρα μας και θές να ενημερώνεσε δώσε 5" και κάνε εγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια: