Hundai-Kia 1.0 MPI / T-GDI

 Hundai-Kia

Ο κινητήρας της Hundai  1.0 MPI /T-GDI είναι ένας  τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης πολλαπλού ψεκασμού και μέρος  της στρατηγικής της εταιρίας που στοχεύει  υψηλό επίτευγμα απόδοσης με λιγότερη  κατανάλωση στο καύσιμο. Ο κινητήρας αυτός έκανε την εμφάνιση του το 2011 και θα τον δούμε στο Hundai i10 και  στο Kia picanto .
Το μπλόκ των κυλίνδρων είναι  από αλουμίνιο με επένδυση από χυτοσίδηρο. Ο στροφαλοφόρος άξονας  είναι επίσης από χυτοσίδηρο. 
Το σχήμα των αντίβαρων βελτιστοποιήθηκε  για λιγότερους κραδασμούς  επειδή είναι τρικύλινδρος κινητήρας  και οι κραδασμοί είναι περισσότεροι από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα
Για την μείωση της τριβής τοποθέτησαν βελτιστοποιημένα  και ελαφρύτερα έμβολα με ύψος συμπίεσης
24,7 mm.



Hundai-Kia

 
Ο κινητήρας  της Hundai-Kia 1.0 MPI / T-GDI  διαθέτει κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο  με 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο 2 εισαγωγής και 2 εξαγωγής  στο σύνολο 12. Έχει δύο εκκεντροφόρους  και ο χρονισμός του είναι με καδένα.
Είναι το πρώτο 1.0  στην κατηγορία του που εξοπλίστηκε με το σύστημα Dual-Cvvt (Dual continuously variable valve timing). Για να μειώσουνε την αδρανειακή μάζα και την τριβή του συστήματος βαλβίδων οι μηχανικοί της εταιρίας εφάρμοσαν μηχανικούς ρυθμιστές (MLA) με λεπτά τοιχώματα και κωνικά ελατήρια βαλβίδων.
Hundai-Kia

 
Ο κινητήρας είναι της σειράς Kappa G3LA-G3LC
Ο G3LA είναι ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας με  2  επιλογές πολλαπλής εισαγωγής με σταθερό μήκος η μεταβλητό μήκος VIS της Hundai.Και οι δύο πολλαπλές είναι κατασκευασμένα από πλαστικό για μείωση βάρους και κόστους. Αντίθετα η πολλαπλή εξαγωγής είναι από χυτοσίδηρο και όχι  ανοξείδωτη,
είναι πιο βαριά αλλά η διαφορά στο κόστος κατασκευής ένα   35% με 45%.

Το 2014 η Hundai έβγαλε έναν υπερτροφοδοτούμενο Turbo κινητήρα 1.0 κυβικών της σειράς Kappa G3LC και τον ανακοίνωσε στην έκθεση Παρισιού.
Είναι ένας εξ 'ολοκλήρου κινητήρας φτιαγμένος από αλουμίνιο και η διαφορά στην κατασκευή της κυλινδροκεφαλή είναι μεγάλη και αισθητή. Η πολλαπλή εξαγωγής  είναι υδρόψυκτη και αυτό βοηθά στην μείωση της θερμικής καταπόνησης και την φθορά του στροβιλοσυμπιεστή.
Ο νέος αυτός κινητήρας έρχεται με στροβιλοσυμπιεστή  single-scroll και ηλεκτρονική απορρόφηση  που βελτιστοποιεί την χαμηλή ροπή  και γρηγορότερη ανταπόκριση  του γκαζιού .Έγινε και αντικατάσταση  του πολλαπλού ψεκασμού  σε άμεσο ψεκασμό και η αντλία βενζίνης φτάνει πίεση μέχρι 200 Bar.
Το σύστημα ψύξης  αποτελείται από δυο ξεχωριστά κανάλια ψύξης για το μπλόκ του κινητήρα και την κυλινδροκεφαλή με ξεχωριστούς θερμοστάτες το κάθε κανάλι. Το μπλόκ του κινητήρα  θερμαίνεται περισσότερο για την σωστή λειτουργία του και για λιγότερες τριβές. Η θερμοκρασία στην κυλινδροκεφαλή είναι χαμηλότερη για την βελτιστοποίησης  της έγχυσης και της καύσης.
Οι κινητήρες 1.0 MPI / T-GDI έχουν αυξανόμενη ζήτηση επειδή είναι μικροί κινητήρες με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και CO2. Έτσι η Hundai  την πρόσφερε  σαν μια απλή λύση  σε προσιτή τιμή. 


FOLLOW US AND SHARE

Δεν υπάρχουν σχόλια: