VW-Audi 1.4 Tdi EA288
1.4 Tdi EA288 το μπλόκ του κινητήρα και το καπάκι είναι κατασκευασμένα από χυτό αλουμίνιο A1SiCu3 για την μείωση του βάρους.
Το νέο αυτό υλικό κατάφερε να μειώσει το βάρος της μηχανής 11 κιλά με σύγκριση το παλιότερο κινητήρα 1.2 κυβικών tdi, και 25 κιλα περίπου λιγότερα από τον κινητήρα 1.6 κυβικών tdi.
Ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας 1.4 tdi ανήκει στην σειρά ΕΑ288 και αντικατάστησε τον παλιό τρικύλινδρο κινητήρα EA189 που ήταν 1.2 κυβικά. Ο νέος αυτός κινητήρας μπορεί να αντικαταστήσει και ορισμένες εκδόσεις του 1.6 tdi. Ο τρικύλινδρος 1.4 tdi της σειράς ΕΑ288
χρησιμοποιεί εξαρτήματα από τον τετρακύλινδρο κινητήρα που έχουν αναδιαμορφωθεί για την διάταξη των 3 κυλίνδρων.
Αυτό είναι το παράδειγμα του νέου συστήματος ανάπτυξής της VW.
Η αύξηση του κυβισμού ΄στον κινητήρα EA288 επιτεύχθηκε αυξάνοντας τη διαδρομή από 80,5 mm σε 95,5 mm όπως ο κινητήρας 2.0 κυβικών tdi. Η κυλινδροκεφαλή έχει και την ίδια σχεδίαση με τους 4 κύλινδρους κινητήρες MDB. Έχει 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο και διπλούς εκκεντροφόρους DOHC.
Ο κινητήρας είναι υδρόψυκτος έχει φίλτρο dpf έχει και σύστημα επανακυκλοφορίας των καυσαερίων διπλού συστήματος χαμηλής και υψηλής πίεσης EGR και το σύστημα ψεκασμού που έχει ο κινητήρας VW-Audi 1.4 Tdi EA288 ονομάζεται DFS 1.20 και είναι φτιαγμένο από την Delfi.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου